...Legfrissebb Recept...

Rocky road hazai recept blog

Házi turista szalámi recept

Házi turista szalámi recept hazai recept blog

Hozzávalók:

7 kg comb
1.5 kg marhacomb
3 kg szalonna
20 dkg só
2 dkg pác só
10 dkg turista fűszerkeverék
65-ös bél

Elkészítés:

A 7 kg combot, és a 3 kg szalonnát nyolcas tárcsán ledaráljuk. 

Tegyünk hozzá 20 dkg sót. 

A másfél kiló marhacombból, a fűszerkeverékből, és a pácsóból pépet készítünk.


Alaposan összekeverjük, majd az egészet 65-ös raffolt bélbe töltjük. 

Ha megtöltöttük, akkor 3 órát főzzük 70 fokon, majd kiszedjük, kihűtjük, és szikkasztjuk. 

Másnap 6 órát füstöljük. 

Mi 2 nap múlva vákumozzuk, és mehet a fagyasztóba. 


Népszerű receptekért görgess lejjebb! 


Megjegyzések

  1. A turista fűszersót hól lehet kapni? Köszönöm

    VálaszTörlés
  2. Ennek semmi értelme,turista fűszerkeverék???.

    VálaszTörlés
  3. https://dosafuszer.hu/termek/turista-fuszerkeverek-kombi/

    VálaszTörlés
  4. Kipróbáltam és nagyon megbántam,hogy elsőre 20kg ot készitettem. A 3órás főzés egy baromság. Mindent pontosan betartottam. Az eredmény egy főtt hús izű ehetetlen akármi.

    VálaszTörlés
  5. Lehet kiprobálom.

    VálaszTörlés
  6. Én már évek óta csinálom a recept szerint de mindig tökéletes, nagyon finom, a család kedvence!

    VálaszTörlés
  7. Idiótra! Ha séf nincs, a szakács is jó.

    VálaszTörlés
  8. Szükséges a pácsó? Én inkább kihagynám. Mi történik így?

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése