...Legfrissebb Recept...

Rocky road hazai recept blog

Tojással töltött fasírt recept

Tojással töltött fasírt recept


Hozzávalók:

1 kg darált hús
1 fej hagyma
2 gerezd fokhagyma
1 darab tojás
3-4 szelet kenyér
Pirospaprika ízlés szerint
Bors ízlés szerint
Só ízlés szerint
Zsemlemorzsa
5-6 darab tojás

Elkészítés:

A tojásokat feltesszük főni. Keményre főzzük.

A hagymát és a fokhagymát lereszeljük, majd a kenyeret vízbe áztatjuk.

A darált húshoz hozzáadjuk az 1 tojást, hagymát, fokhagymát, fűszereket, majd összekeverjük.

A kenyérből kinyomkodjuk a vizet, majd hozzáadjuk a darált húshoz, és ismét összekeverjük.

Ha letelt a tojásnak az idő akkor engedünk rá hideg vizet 2-3 percig úgyhagyjuk, majd megpucoljuk.

A tepsibe teszünk olajat kb 10 centi szélles csíkot rakunk ki belőlle. Rátesszük a tojásokat, majd a tetejét beborítjuk a maradék hússal. Megszórjuk zsemlemorzsával. Lefedjük.

Előmelegített sütőben 180 fokon készre sütjük.

Jártam már úgy, hogy maradt ki tojás és hús is. Akkor a tojást karikára vágtam, majd a húst a tenyerembe szétterítettem a közepébe belehelyeztem a tojást, és gombócot formáztam belőlle.

Megjegyzések